آبپاشی روی همراهان بیماران برای بیرون کردن از حیاط!

اعتمادآنلاین نوشت: بر اساس گزارش حاضران، در حیاط بیمارستان قلب تهران همراههای بیماران آب پاشیده شد. همان کسانی که به دلیل نبود مکانی برای استراحت و اسکان در حیاط بیمارستان نشسته بودند.گفته میشود که همراهان را حتی از نمازخانه بیمارستان…
















