مجموع زیان انباشته و بدهی سه خودروساز بزرگ کشور از ۳۷۰ همت عبور کرد
خودروساز هایی که انقدر پول در می آورند چگونه ضرر ده هستند؟ آیا همه سود ها به شرکت های زیر مجموعه می رود و آنجا تبدیل به پاداش هیئت مدیره و …؟ به گزارش دنیای اقتصاد، صورتهای مالی ۱۲ماهه خودروسازان حکایت…





