یکسوم ایرانیها به فشار خون بالا مبتلا هستند

معاون دفتر مدیریت بیماریهای غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که ۳۲ درصد ایرانیها به فشار خون بالا مبتلا هستند، گفت: عامل اصلی ابتلا به سکتههای قلبی و مغزی افزایش فشار خون است. دکتر علیرضا مهدوی در گفتوگو با خبرنگار…
















