چرا خالق «دیرین دیرین» از شخصیتهای این انیمیشن متنفر شد

روزنامه شهروندنوشت: ««اینجانب علی درخشی، به ساخت مجموعه دیرین دیرین ادامه میدهم. چون هم متعهد به ادامهاش هستم و هم درآمد دیگهای جز اون ندارم. البته نگرانیای هم بابت تاثیرات منفی احتمالی این نوشته, روی برند “دیرین دیرین” ندارم. چون قطعا…


















