پاسخ علی ربیعی به انتقادات از واردات موبایل توسط شستا

«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ذیحقترین جا برای واردات شستاست، گفت: کدام شرکت را در ایران سراغ دارید که ۵۰ میلیون ذینفع داشته باشد و سودش را میان آنها تقسیم کند. به گزارش ایلنا،…







![پخش مستند بیراهه [مائده هژبری] با هماهنگی بود»](https://ensafnews.com/wp-content/uploads/2018/07/139310092142129914405344-768x535.jpg)











