چرا در اعتراضات ۱۴۰۱ فحش میدادند؟ | پاسخ محمد فاضلی

محمد فاضلی، جامعهشناس، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «چرا فحش میدادند؟» نوشت: یکی از پرسشهایی که در اعتراضات سال گذشته مطرح میشد این بود: «چرا بخشی از معترضان فحش میدادند؟» ناسزا گفتن در فرهنگهای مختلف کارکردهای مختلفی دارد، اما یک…
















