دانش آموز ۸ ساله، به دلیل اخراج از مدرسه بیش از یک ماه است که در ICU بستری است [+فیلم]

پایگاه خبری رکنا نوشت: یک معاون مدرسه، با پافشاری بر اخراج یک دانش آموز کلاس اولی از مدرسه ای در ورامین، موجب شد این کودک برای مدتی طولانی در بیمارستان بستری شود. ماجرا مربوط به محمدطاها غفوری، دانش آموز ۸ ساله…



















