آقای شهردار همین شهر را بچسب؛ بلژیک پیشکش!

سایت برترین ها نوشت: چند هفتهای میشود که جابجایی با قطارهای درونشهری به فاجعهای عظیم بدل شده است. مترویی که قرار بود آسایش و راحتی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد، حالا تبدیل به پروژهای لاینحل برای مسافران شده است.…











