نامهی سرگشادهی سه تن از زندانیان اوین به رییس جمهور

محمود بهشتی (سخنگوی کانون صنفی معلمان تهران)، عبدالفتاح سلطانی (عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری)، اسماعیل عبدی (دبیرکل سابق کانون صنفی معلمان تهران) در نامهای از زندان اوین به رییس جمهور، نسبت به نحوهی دستگیری و برخورد با محمد…



















