«مذاکرات مثبت و سازنده» ایران و آژانس و توافق «تعویض کارتهای حافظه دوربینها»

رئیس سازمان انرژی اتمی مذاکرات با مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی را سازنده دانست. به گزارش انصاف نیوز، محمد اسلامی گفت: مذاکرات سازندهای را انجام دادیم. مسایل فیمابین اساسا فنی است. تفاهم کردیم در اجلاس آینده شرکت و در حاشیه…


















