روحانی: اگر دستم باز بود، جایگاههای بالاتری به زنان میدادم

رئیسجمهور روحانی گفت: ممکن است کسی بگوید اگر شما این همه اهتمام برای دادن جایگاه به زنان داشتید، چرا یک خانم را وزیر نکردید. در پاسخ به این سئوال باید بگویم من دلم خیلی میخواست این اتفاق هم در دولت…

















