اعتراض به دخالت نمایندگان فارس در انتصاب فرمانداران

سید عبدالرازق موسوی، رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان فارس در انتخابات ریاستجمهوری ۱۴۰۳، در نامهای خطاب به اسکندر مومنی، وزیر کشور، نسبت به دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب فرمانداران چهار شهرستان استان فارس اعتراض کرد. در این نامه…



















