صداوسیما؛ انبار یا ویترین؟

عظیم محمودآبادی در یادداشتی با عنوان “صداوسیما انبار یا ویترین؟” در روزنامهی اعتماد نوشت: در دوران ما یکی از مهمترین مولفههای داوری و ارزشگذاری در مورد انواع حکومتها، رسانههایی هستند که آن نظامهای سیاسی را نمایندگی میکنند. رسانههای دولتی بهمثابه ویترینی…


















