«نهایت خواستههای ما این بود؟»!

محمود فرجامی، روزنامهنگار مشهدی مقیم خارج کشور، در توییتی نوشت: «از معایب استدلال «نهایت خواستههای ما این بود؟» اینه که هر اتفاق خوب و پیشرفت کوچکی در فضای مجازی سانسور میشه. یعنی الان من اگه به عنوان یه مشهدی ابراز…



















