تاکنون ۲۲ نفر مبتلا به وبا شناسایی شده اند

روزنامه شرق نوشت: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از افزایش شمار مبتلایان به وبا در سطح استان به ۲۲نفر خبر داد. دکتر بهرام کندایی اظهار کرد: در پی تشدید غربالگری افراد دارای علایم بیماریهای روده ای و…
















