چرا آمریکایی ها به میز برجام بازگشتند؟

رسالت نوشت: امروز بحث بر سر مذاکرات هستهای در حالی وجود دارد که آمریکاییها از سر استیصال به میز مذاکره برگشتند و علت اصرار آنها بر احیای برجام به سه موضوع برمیگردد؛ بازگرداندن نفت ایران به بازار انرژی، استفاده از…
















