امیرعبداللهیان: ما و عربستان به توافقات خاصی رسیدیم

وزیر امور خارجه دولت سیزدهم گفت: ما و عربستان به توافقات خاصی در موضوعات مشخص رسیدیم و از این گفتگو استقبال میکنیم. گفتگوی ما با عربستان به نفع منطقه است و این گفتگویی سازنده است. ایران و عربستان دو کشور…



















