نامه انجمنهای اسلامی دانشجویان چند دانشگاه علومپزشکی به وزیر بهداشت

انجمن اسلامی دانشجویان چند دانشگاه علوم پزشکی کشور خطاب به محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت دولت چهاردهم نامهای نوشتهاند و در آن به مواردی مانند احکام انضباطی ۱۴۰۱، اشکالات آییننامه انضباطی و… اشاره کردهاند. در بخشی از این نامه آمده است:…
















