«وزیر خارجه همیشه عبوس چه دستاوردی برای کشور داشت؟»

سفیر پیشین ایران در لندن میگوید: باید به منتقدان خندههای رئیسجمهور گفت، شما وزیر خارجه همیشه عبوس داشتهاید اما چه دستاوردی برای کشور داشته است. نطق تقریبا جامع حسن روحانی را نمیبینند ولی تنها به خندههای رئیسجمهور اشاره میکنند. سیدجلال…
















