انتقادات تند علم الهدی خطاب به روحانی در نماز جمعه مشهد

«سیداحمد علم الهدی» امام جمعه مشهد میگوید: گفتند «برخی در گوششان پنبه است، مدام میگویند از مذاکره با قدرتهای بزرگ چه سودی بردهایم؟» اینها در گوششان پنبه نیست، اینها در مغزشان عقل است که میگویند چه سودی بردهایم؛ مگر خود شما…


















