گفتوگوی تلفنی جهانگیری با مدیرانی که مورد تحریم قرار گرفتند

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییسجمهور با بیان اینکه شب گذشته با مدیرانی که مورد تحریم قرار گرفتهاند تلفنی صحبت کردهام، گفت: همه انها گفتند تحریمها یا همان تحریمهای گذشته است یا کمتر از گذشته است. فقط یک مورد بود که گفتند…


















