“۱۰ نفر از معلمان را دار بزنید؛ تا حساب کار دست بقیه بیاید”

مهدی اسفندیار ، فعال رسانهای حوزه درمان، در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان “۱۰ نفر از معلمان را دار بزنید؛ تا حساب کار دست بقیه بیاید” نوشت: جناب اقای روحانی؛ بنده معلم نیستم؛ بلکه فرزند یک فرهنگی هستم؛…















