آیا شورای اول تهران را فراموش کرده ایم؟

«ناصر آملی» فعال سیاسی اصلاح طلب مشهد در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آیا شورای اول تهران را فراموش کرده ایم؟» نوشت: پیش از اجرای قانون شوراها که در دوران ریاست جمهوری خاتمی آغاز شد، ما به ریاست جمهوری رای میدادیم…



















