خانم معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران استخدام شد

اعتماد نوشت: وابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیتهای اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بیمهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در میآورد…





