«اگر ایران مصمم است که روابط با آمریکا را نرمالایز کند باید بنشینند و مذاکره کنند!»

متن گفتگوی خبرگزاری فارس با دکتر ابراهیم یزدی، اولین وزیر امور خارجه ی پس از انقلاب و دبیرکل نهضت آزادی در پی می آید: فارس: روایت شما از ماجرای مک فارلین و سفر هیات آمریکایی به ایران در سال ۶۵…



















