برق مشترکان پرمصرف اداری پایتخت از امروز قطع میشود

از امروز برق ادارات پرمصرف اداری پایتخت در راستای بخشنامه استانداری مبنی بر کاهش مصرف انرژی، قطع خواهد شد. بهگزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ…



















