از بیستم مرداد استفاده از کارت سوخت الزامی است

شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اطلاعیهای اعلام کرد: در اجرای سیاستهای دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاههای سراسر کشور از ۲۰ مرداد امسال صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکانپذیر خواهد بود. به گزارش ایسنا،…


















