سخنگوی دولت: باقی ماندن ایران در برجام به طرف مقابل بستگی دارد

«علی ربیعی»، سخنگوی دولت گفت: باقی ماندن ما در برجام به طرف مقابل بستگی دارد، هر تصمیمی گرفته میشود وابسته به منافع ملی و مصالح کشور دارد. هر تصمیمی هم گرفته شود انسجام در کشور را مفید میدانیم، ما در سایه…

















