صالحی: تصمیم برای ماندن یا نماندن در برجام بر عهده هیات نظارت است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تصمیم برای ماندن یا نماندن در برجام توسط هیات نظارت بر برجام است و بر اساس منافع و حاکمیت ملی این تصمیم گرفته می شود. به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران…















