“تحریم هواوی به دلیل نقض تحریمهای اولیه است”

سفیر ایران در لندن اعلام کرد: شرکت «هواوی» به دلیل نقض تحریمهای اولیه ایران، توسط آمریکا تحریم شده است. به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بعیدینژاد در توییتی با اشاره به ابعاد جدید جنگ تجاری (امریکا و چین) نوشت: آمریکا بدلیل…

















