«مباحث مطرح شده با اعضای باقیمانده برجام روبه جلو و سازنده بود»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای اظهارنظر زود است اما تا همین جا مذاکرات کمیسیون مشترک برجام و مباحث مطرح شده در آن را رو به جلو و سازنده میدانم. علیرضا رحیمی در گفتوگو…

















