الله کرم: طبقه متوسط غربگرا بهجای «یاحسین»، «یاغرب» میگوید

حسین الله کرم میگوید: آمریکاییها بهدنبال این بودند که ما دو میلیون و نیم بشکه بیشتر نفت بفروشیم و بیشتر وابسته شویم. طبقه متوسط غربگرا در کشور بهوجود میآید و بهجای «یاحسین»، «یاغرب» میگویند و بعد ما به غرب نزدیکتر میشویم.…



















