علیرضا افتخاری: مگر در دنیا چند شجریان و افتخاری داریم؟!

علیرضا افتخاری میگوید: چرا باید استاد شجریان را ملعون صدا کنند؟ مگر در دنیا و ایران چند شجریان و افتخاری داریم؟ چقدر باید زحمت بکشیم تا صدایی مثل این استاد گرامی بیاید و پرورش پیدا کند و مورد قبول جامعه شود؟…












![بازخوانی: نامهی پارسال رائفی پور به تتلو [+فیلم]](https://ensafnews.com/wp-content/uploads/2019/03/raefipor-tataloo.jpg)




