معاون سیما: تمایل داریم «نود» کارش را ادامه دهد!

معاون سیما گفت: برنامه نود برنامه خوب و پربیننده ای بود و ما تمایل داریم که این برنامه کارش را ادامه بدهد. ایرنا نوشت: حمید شاهآبادی، در نشست خبری که به منظور معرفی برنامههای نوروزی ۱۴۰۰ برگزار شد، در پاسخ…

















