حیف شد! | یادداشت عباس عبدی دربارهی ابراهیم نبوی

عباس عبدی، روزنامهنگار، در یادداشتی تلگرامی دربارهی سیدابراهیم نبوی که ساعاتی پیش خبر خودکشی او منتشر شده است، نوشت: ساعت ۲۲ امشب خبر تاسفبار درگذشت خودخواسته ابراهیم نبوی را به من دادند. خشکم زد. خیلی متاسف شدم. این روزها…



















