خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقا محسن هاشمی! تذبذب چرا؟

«سپهر» از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی برای خبر «پاسخ محسن هاشمی به اظهارات زاکانی علیه آیت‌الله هاشمی» [لینک] نوشت:

فردى متدین و معتقد به مسائل شرعى !که گاهى هم دروغ میگه! و تهمت میزنه و به یاران امام هم نسبت ناروا میده! عجب شتر گاو پلنگى!

کاش میشد از فرزند آیه الله هاشمى پرسید: دیانت و شرعیات این برادر را با چه معیارى محک زدى برادر؟! چرا حرف حسابت را راستى حسینى و بدون تعارفات مذموم نمى‌زنید؟! تذبذب چرا؟! و به چه قیمتى؟!

البته من به برادر زاکانى حق میدم که به هر کسى که دوست داره و میلش میکشه تهمت بزنه، دروغ بگه و تخریب کنه چرا که ایشون اولاً از صاحبان و عماران اصلى انقلاب محسوب میشن ثانیا اگه ایشون در قامت یک پزشک متخصص، مؤمن و انقلابى حق نداشته باشه که هرگونه که دوست داره حرف بزنه و دیگران را قضاوت کنه پس من می‌تونم؟! یا جنابعالى – برادر هاشمى – که … و … ؟!

اما کاش برادر زاکانى این احتمال کوچولو را هم در محاسبات خود لحاظ می‌کرد که اگر مبارزات هاشمى‌ها و بهشتى‌ها و … به ثمر نمى‌نشست و انقلاب اسلامى پیروز نمی‌شد آیا براى وى چنین امکانى وجود داشت که به فرماندهى اطلاعات عملیات لشکر، فرماندهى بسیج دانشگاه‌ها و دو دوره نمایندگى مردم پایتخت برسه؟!

امکان تحصیلات عالیه در بهترین دانشگاه مملکت چى؟! آنهم با چنان نمرات مشعشعى و … ؟! یا براى اخذ بهترین تخصص‌ها مسوولین چنین دانشگاهى مجاز باشند و حق داشته باشند که به ایشان تعارف بزنند تا هر رشته را که میل‌شان میکشه و دوست داره انتخاب کنه؟! آنهم بعد از چند ترم مشروطى؟!

من که میگم نه! خدا وکیلى اگر این انقلاب با همه‌ی مختصاتش به ثمر نمى‌نشست و پیروز نمیشد زاکانى کیلویى چند بود؟! چه بسا سقف آرزوهاى او و امثال من کارگرى کوره‌پز خانه‌اى در دورقوز آباد یا نگهبانى پارکى، پارکینگى در شمال شهر مى‌بود! اشتباه میگم؟!

پاسخ محسن هاشمی به اظهارات زاکانی علیه آیت‌الله هاشمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تشابه نامتقارن و زشت زاکاني با زاکاني، بدجور آزاردهنده است! اين زاکاني کجا و آن زاکاني کجا!!!؟

  2. مردم از فرزندان آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی(رحمه الله علیه) انتظار دارند همچون پدر بزرگوارشان همیشه حق بگویند و حق را بپرستند.
    لااقل اگر پرهیز می کنند از بیان بعضی حقایق!!!!!!!!!!! از گفتن حرف غیرواقعی و دروغ هم کاملاً پرهیز کنند (فردى متدین و معتقد به مسائل شرعى !!!!!!!!!!!!!!!!!! یاالعجب !!!!!!!!!!!!!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا