سد چمشیر با تمام اعتراضات افتتاح شد و استاندار کهگیلویه به معرضین توهین کرد!
پیام ما نوشت: سد «چمشیر» با وجود انتقادات و مناقشات بسیاری که در دو سال گذشته در پی داشت، سرانجام صبح دیروز با حضور رئیس جمهوری به بهرهبرداری رسید.چمشیر را با هدف «بهبود کیفیت و کنترل سیلابهای رودخانه زهره» روی…









