کمیته های پیگیری
هم میهن نوشت: بعد از هر اعتراض گسترده در کشور بهدلیل حجم بازداشتشدگان این سوال مطرح میشود که چرا «کمیته پیگیری وضعیت بازداشتشدگان» تشکیل نمیشود؛ موضوعی که به دلیل فعالیت نهادهای حقوق بشری در بسیاری از کشورهای توسعهیافته روندی طبیعی…












