«کار انقلابی در دفاع از حقوق زنان، نتیجه را بدتر کرده است»

کارگردان نمایش “اگه بمیری” با بیان اینکه حرف این نمایش فراجنسیتی است و ربطی به زن و مرد ندارد، گفت: فکر میکنم این متن رگههای دفاع از حقوق زنانش کم است چون روی بحثی انسانی ایستاده. من هرچه حرکت اعتراضی…

