بهتاش پایتخت: حکم پیاز وسط سیر ترشی را داشتم!

«بهرام افشاری»، بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت ۵، در گفت و گویی دربارهی نقش خود گفت: حکم پیاز وسط سیر ترشی را داشتم! جام جم در مقدمهی گفت و گو با او نوشت: اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او…

«بهرام افشاری»، بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت ۵، در گفت و گویی دربارهی نقش خود گفت: حکم پیاز وسط سیر ترشی را داشتم! جام جم در مقدمهی گفت و گو با او نوشت: اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او…