«اعتراض حضرت زهرا(س) به رفتار نادرست زمامداران بود»

یک مدرس و محقق دینی میگوید: در گذشته میان حکومت و حاکم تفکیک معنا نداشت. البته نظام اجتماعی که نقطه مقابل هرج و مرج باشد، لازم المراعات بود. روش اعتراض امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) هم متوجه زمامداران بود…




