بخشنامه سازمان اداری درباره حضور حداقلی کارکنان
با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا درباره تمدید زمان فاصله اجتماعی و کاهش ترددها، سازمان اداری و استخدامی کشور نیز اعلام کرد که تا ۲۰ فروردین ماه حضور کارکنان مجددا به صورت یک سوم خواهد بود. به گزارش ایسنا، از…
