ماجرای امضاهای طلایی در مقر دارویی ایران

ترکشهای اظهارات وزیر بهداشت پیرامون وجود امضاهای طلایی و رانت در سازمان غذا و دارو همچنان ادامه دارد و در این بین، برخی موافق و عدهای مخالف وجود چنین امتیازاتی در بازار دارویی کشور هستند. به گزارش خبرنگار مهر، امروزه «دارو»…
