اهالی ولنجک از دولت شکایت خواهند کرد

سازمان زمین شهری در سال ۱۳۶۴ زمینهایی را در منطقهی جدید ولنجک (غرب، خیابان بیستم) با سند به تعاونیهای کارمندان دولتی ۶۷ گانه میدهد که چند سال بعد آستان قدس رضوی بر آنها ادعای مالکیت میکند. این منطقهی مورد بحث…
