تاج زاده: خیلی خب! ما تند رفتیم، آقای روحانی که تند نرفت!

سیدمصطفی تاج زاده دربارهی علت پیدا شدن حساسیت نسبت به اصلاحطلبان میگوید: خیلی خب! ما تند رفتیم، آقای روحانی که تند نرفت! نصف کابینه را به اصولگراها داد و جهتگیریاش هم که به قول خودشان از دوم خرداد متمایز است.…

















