چرا جنگنده میسازیم اما خیلی چیزها نه؟

محمد پزشک در یادداشتی تلگرامی با عنوان «چرا جنگنده میسازیم اما خیلی چیزها نه؟» نوشت: «در دوران نوجوانی مثل خیلی از هم سن و سالهای خودم به هواپیما علاقه داشتم. از آن موقع به خاطرم هست که بین امریکا و…

محمد پزشک در یادداشتی تلگرامی با عنوان «چرا جنگنده میسازیم اما خیلی چیزها نه؟» نوشت: «در دوران نوجوانی مثل خیلی از هم سن و سالهای خودم به هواپیما علاقه داشتم. از آن موقع به خاطرم هست که بین امریکا و…