«دزدان دریایی با لباس نظامی در حوالی جزیره لارک دستگیر شدند»

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دزدان دریایی (دو نفر) با لباس نظامی و سلاح در حوالی ۶ مایلی شرق جزیره لارک شهرستان قشم خبر داد. پایگاه خبری قشم نوشت: فرمانده مرزبانی استان هرمزگان روز جمعه گفت: با هوشیاری، اقدامات…

