گوشی آیفون و رگ غیرت مبارزه با آمپریالیسم؟!

مهدی اسفندیار، فعال رسانهای حوزه بهداشت و درمان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «گوشی آیفون و رگ غیرت مبارزه با آمپریالیسم؟!» نوشت: به عنوان یک پژوهشگر حوزهی سلامت میگویم بدون هیچ تردیدی راهی که در این حوزه…
