برچسب محسن بیات زنجانی

هذا یک رنجرور من فضل گمرک؟!

هذا یک رنجرور من فضل گمرک؟!

محسن بیات زنجانی با انتشار عکسی در توییتر نوشت: ورود این خودروها مگه ممنوع نیست؟ اینا رو لک‌لک میاره؟ واقعا داستان چیه؟! اونوقت پشتش نوشته هذا من فضل ربی! به نظرم بیشتر من فضل گمرک باشه! # رنجرور   انتهای پیام