نامهی انتقادی عضو انجمن رادیولوژی به وزیر بهداشت

یک عضو هیات مدیره انجمن رادیولوژی ایران در نامهای به وزیر بهداشت ضمن اشاره به آنچه قراردادها و حقالزحمههای ناعادلانه و استثماری در بیمارستانهای دولتی خوانده، نسبت به کاهش کیفیت با استفادهی غیرقانونی از رزیدنتها برای جبران آن هشدار داده…
