برچسب محمود برفه ای

نامه‌ی انتقادی عضو انجمن رادیولوژی به وزیر بهداشت

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت

یک عضو هیات مدیره انجمن رادیولوژی ایران در نامه‌ای به وزیر بهداشت ضمن اشاره به آنچه قراردادها و حق‌الزحمه‌های ناعادلانه و استثماری در بیمارستان‌های دولتی خوانده، نسبت به کاهش کیفیت با استفاده‌ی غیرقانونی از رزیدنت‌ها برای جبران آن هشدار داده…